Asamblea de Entidades Socias en Cáceres

25 de February de 2019
O pasado 21 de febreiro, a Confederación de Fondos de Cooperación e Solidariedade, celebrou na cidade de Cáceres, a súa Asemblea Xeral de Entidades Socias. Nesta ocasión, exerceu de anfitrión o Fondo Estremeño Local de Cooperación ao Desenvolvemento ( FELCODE). Esta foi a última Asemblea desta lexislatura, por iso aproveitouse para facer balance do que supuxeron estes catro últimos anos de xestión e sobre esta base, afianzar o compromiso de seguir traballando conxuntamente tras as próximas eleccións para construír unha nova realidade da cooperación na que os Fondos de Cooperación e a propia Confederación ocupen o lugar destacado nos espazos que lles corresponde. Neste sentido falou a presidenta da Deputación de Cáceres e de FELCODE, Charo Cordeiro, que, nas súas palabras de benvida aos Fondos asistentes, destacou o papel da Confederación e dos Fondos –que no seu conxunto reúnen a máis de 1.000 municipios de todo o Estado– para impulsar a cooperación municipal. Nesta reunión aprobouse a memoria de xestión do pasado ano e deuse luz verde ao plan de traballo e ao orzamento para 2019, onde se seguirá traballando en catro obxectivos principais:
  • Fortalecemento da Confederación como espazo de coordinación e de traballo conxunto dos Fondos de Cooperación.
  • Fortalecemento dos Fondos integrados.
  • Establecer liñas de interlocución e representación da Confederación con outros actores da cooperación ao desenvolvemento.
  • Fortalecemento da área de comunicación da Confederación.