La Confederació de Fons de Cooperació debat en una trobada tècnica de futures línies estratègiques

10 de Xuño de 2019
La Confederació de Fons de Cooperació i Solidaritat es va reunir els dies 6 i 7 de juny a Còrdova per treballar en l’estratègia i els objectius principals que marcaran el pròxim període de feina, fins a 2023. El primer dia de la trobada es va centrar en reflexionar sobre les metes prioritàries per als pròxims quatre anys, així com al camí per aconseguir-los, a més de reforçar el treball actual. Les línies estratègiques elaborades hauran de ser aprovades per l’Assemblea General d’Entitats Sòcies, que se celebrarà al novembre a Bilbao. També es va establir un calendari d’activitats per als mesos que vénen. La jornada de dia 7 es va centrar en un intercanvi d’informació sobre les aliances a les quals cada un dels fons està integrada i com aquestes experiències es poden ampliar per treballar de manera conjunta i més eficaç la cooperació municipalista que du a terme la Confederació.