Dous representantes de ACUA estiveron en Ibiza co obxetivo de presentar o traballo que desenvolve a súa organización.

13 de Novembro de 2018
Dous representantes de ACUA, entidade de El Salvador que traballa en temas de auga e soberanía alimentaria, estiveron en Ibiza co obxetivo de presentar o traballo que desenvolve a súa organización xunto a diferentes colectivos do ámbito rural da Cordillera de El Bálsamo. O Fons Pitiús de Cooperació financia proxectos desta entidade dende o ano 2010, principalmente no ámbito do acceso a auga e o apoio aos Comités Comunitarios que a xestionan dentro das comunidades. Na sua visita, mantiveron unha reunión técnica coa coordinadora do Fons Pitiús, estiveron co alumnado do colexión CEIP Torres de Balàfia, visitaron unha finca ecolóxica e reunironse coa xunta executiva do Fons. Finalmente, organizouse un encontró de intercamio de experiencias en torno a auga e a agricultura con diversas entidades de Ibiza que traballan no sector.