Núria Parlón escollida nova presidenta de la Confederació de Fons

28 d’abril de 2020
L’Assemblea General de la Confederació de Fons, que reuneix més d’un miler d’entitats locals de l’estat (entre Ajuntaments, Diputacions i Consells), agrupats en 9 fons territorials, ha renovat els seus òrgans de govern en una assemblea que es va fer el dimecres 19 de febrer al Palau Yohn-La Borsa del centre històric de Bilbao. Núria Parlon, alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet (Barcelona) i vicepresidenta del Fons Català, va ser escollida presidenta de l’ens. En el transcurs d’aquesta primera sessió plenària després de la renovació de càrrecs de cadascun dels Fons integrants es van nomenar els càrrecs del Consell Confederal per al període 2020-2023. Parlon pren el relleu de Juan A. González, alcalde de Nigran (Pontevedra) i president del Fons Galego, que passa a ocupar la vicepresidència. La resta del Consell està format per representants d’Euskal Fondoa (Ernesto Sainz, alcalde d’Agurain), Fons Menorquí (Susana Mora, presidenta del Consell Insular), Fons Andalús –FAMSI (Ignacio Caraballo, president de la Diputació de Huelva), Fons Extremeny –FELCODE ( del Rosario Cordero, presidenta de la Diputació de Càceres), Fons Mallorquí ( Antonia Mulet, alcaldessa d’Algaida), Fons PItiús (Regidor de l’Ajuntament d’Eivissa) i Fons Valencíà (Álvaro Escorihuela, regidor de l’Ajuntament de Vila-real).