Assemblea d’entitats sòcies a Càceres

25 de febrer de 2019
El passat 21 de febrer, la Confederació de Fons de Cooperació i Solidaritat, va celebrar a la ciutat de Càceres la seva Assemblea General d’Entitats Sòcies. En aquesta ocasió va exercir d’amfitrió el Fondo Extremeño Local de Cooperación al Desarrollo (FELCODE). Aquesta ha set la darrera assemblea de la  legislatura, raó per la qual s’ha aprofitat per fer balanç del que han suposat aquests quatre darrers anys de gestió, i, sobre aquesta base,  de fiançar el compromís de seguir treballant conjuntament després de les eleccions per a construir una nova realitat de la cooperació en la que els Fons de Cooperació i la pròpia Confederació ocupin un lloc destacat en els espais que els correspon. En aquest sentit ha parlat la Presidenta de la Diputación de Cáceres i de FELCODE, Charo Cordero, que, en les seves paraules de benvinguda als Fons assistents, ha destacat el paper de la Confederació i dels Fons –que en el seu conjunt reuneixen a més de 1.000 municipis de tot l’Estat- per a impulsar la cooperació municipal. En aquesta reunió s’aprovaren la memòria de gestió del passat any i es va donar llum verda al pla de treball i al pressupost per a 2019, on se seguirà treballant en quatre objectius principals:
  • Enfortiment de la Confederació com espai de coordinació i de treball conjunt dels Fons de Cooperació.
  • Enfortiment dels Fons integrats.
  • Establir línies d’interlocució i representació de la Confederació amb altres actors de la cooperació al desenvolupament .
  • Enfortiment de l’àrea de comunicació de la Confederació.